sobota, 25 lutego 2017

Art journal

   Witajcie kochani :)

   Nie wiem, czy tylko mi się wydaje, że nastała moda na mix media? W każdym bądź razie mnie też dopadła i postanowiłam prowadzić Art Journal. Jest to dobry sposób na artystyczne wyżycie się i wypróbowanie nowych preparatów oraz technik.
   Nie umiem określić, jak często będę miała możliwość tworzenia ale chciałam się pochwalić tym, że już zaczęłam :) W głowie roi się od miliona pomysłów, które pragnę... Nie, nie pragnę... ja MUSZĘ je uwolnić! Jeden z tych pomysłów właśnie ujrzał światło dzienne.







  Pracę zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie tęczowe 13arts _ Rainbows
       


Wyzwanie Studio Szok - Colors of love


 


Wyzwanie w scrapek.pl - "Coś pozytywnego"



   Serdecznie pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. So pretty! Thank you for joining in with our challenge this month over at 13@rts xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne tło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tekstury i z pewnością jest pozytywnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis , fajnie zmediowany :)  Dziękuję za udział w zabawie w Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń