poniedziałek, 20 marca 2017

Ósme urodziny ART Piaskownicy :)

    Witajcie kochani :)
    Całkiem przypadkiem trafiłam na zabawę Art Piaskownicy z okazji ósmych urodzin. Dopiero raczkuję w blogosferze i wiele rzeczy jest dla mnie nowych. Pierwszy raz brałam udział w Blog HOP-ie, co mi się bardzo spodobało. Dzięki "skokom" odwiedziłam fantastyczne blogi prowadzone przez twórcze, kreatywne
i wrażliwe duszyczki. Szczerze mówiąc jestem zachwycona ich pomysłowością
i pracami. Nawet jeżeli nie wygram, to bardzo się cieszę, że biorę udział w zabawie
i znalazłam wiele cudownych miejsc w sieci, do których mam nadzieję często powracać.
  Ale przejdźmy do meritum. Celem zabawy było odnalezienie hasła klucza, które brzmi:

 Zwolnij, przestań podążać za tłumem, twórz swoją własną drogę, rób z pasją każdego dnia to, co kochasz.

Tego oraz kolejnych twórczych lat życzę wszystkim projektantkom Art Piaskownicy. Wszystkiego najlepszego i dziękuję, że jesteście :)

   Zapraszam na blog Art Piaskownicy do wspólnego świętowania!!!


P.S. Nie wiem do ilu osób trafi mój post ale mam nadzieję, że nie jest to głównym kryterium zabawy ;)

   Serdecznie pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za zabawę z okazji naszych 8 urodzin:) Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń